Yapılan birçok anketinin sonuçları çok ilginç bazı gerçekleri ortaya koymaktadır. Müşteriler ilk kez gittikleri bir mekanı içeri girdikten sonraki ilk 30 saniyede hissettikleriyle değerlendirmektedir. Ayrıca müşteriler mekanları her şeyden önce temizlik ve güzel koku açısından değerlendirmektedir.
Güzel kokudan sonra ise sırasıyla gürültü desibeli, dekorasyon, ışıklandırma gibi diğer duyularımıza hitap eden faktörler gelmektedir. Bunun dışında çalışanlar üzerinde yapılmış bir başka araştırma da göstermiştir ki; İnsanlar hoş ve ferah kokulu ortamlarda çok daha uzun süreli ve çok daha verimli çalışabilmektedirler.
Yapılan birçok anketinin sonuçları çok ilginç bazı gerçekleri ortaya koymaktadır. Müşteriler ilk kez gittikleri bir mekanı içeri girdikten sonraki ilk 30 saniyede hissettikleriyle değerlendirmektedir. Ayrıca müşteriler mekanları her şeyden önce temizlik ve güzel koku açısından değerlendirmektedir.
Güzel kokudan sonra ise sırasıyla gürültü desibeli, dekorasyon, ışıklandırma gibi diğer duyularımıza hitap eden faktörler gelmektedir. Bunun dışında çalışanlar üzerinde yapılmış bir başka araştırma da göstermiştir ki; İnsanlar hoş ve ferah kokulu ortamlarda çok daha uzun süreli ve çok daha verimli çalışabilmektedirler.
Yapılan birçok anketinin sonuçları çok ilginç bazı gerçekleri ortaya koymaktadır. Müşteriler ilk kez gittikleri bir mekanı içeri girdikten sonraki ilk 30 saniyede hissettikleriyle değerlendirmektedir. Ayrıca müşteriler mekanları her şeyden önce temizlik ve güzel koku açısından değerlendirmektedir.
Güzel kokudan sonra ise sırasıyla gürültü desibeli, dekorasyon, ışıklandırma gibi diğer duyularımıza hitap eden faktörler gelmektedir. Bunun dışında çalışanlar üzerinde yapılmış bir başka araştırma da göstermiştir ki; İnsanlar hoş ve ferah kokulu ortamlarda çok daha uzun süreli ve çok daha verimli çalışabilmektedirler.